Често задавани въпроси
1) Какви методи на плащане приемате ?
Приемаме плащане по банков път, с дебитна или кредитна карта, през системата на EPay.bg, в офиси на Easy Pay, с наложен платеж при доставка на подаръчен плик или на нясто в офиса ни на адрес: гр. София, ул. Осогово 86.
2) Как и кога ще получа сертификата за преживяване ?
При поръчка на дадено преживяване, можете да изберете дали да изпратим сертификата по имейл или в подаръчен плик на посочен от Вас адрес / до офис на Еконт.
Можете също така да вземете и ваучера си директно от нашия офис в гр. София на ул. Осогово N:86.
Изпращаме електронния сертификат, след като получим плащането.
Доставката на подаръчния сертификат е на следващия работен ден до адрес или офис на Еконт.
3) Трябва ли да принтирам сертификата ?
В случай, че изберете да получите сертификата по имейл, той може да бъде принтиран или представен като снимка/показан от телефон на организаторите на услугата в деня нa преживяването.
Ако изберете доставка в подаръчен плик, ще изпратим сертификата на посочен от Вас адрес или офис на Еконт. И в този случай сертификатът трябва да бъде представен на организаторите на услугата в деня на преживяването.
4) Колко дълго е валиден сертификатът ?
Валидността на сертификатите е 12 месеца за повечето услуги.
В описанието на всяка услуга, както и на самия ваучер изрично е посочена валидността на даденото преживяване.
5) Мога ли да удължа валидността на сертификата ?
Всеки издаден от нас сертификат представлява уникален документ с идентификационен номер и условия на преживяването, удостоверяващ, че потребителят се е съгласил с условията на организатора на услугата.
Удължаването на валидността с още 6 месеца е възможно срещу допълнително заплащане, преди изтичане валидността на сертификата. Това не важи единствено за случаи, в които е било невъзможно да се използва сертификата по независещи от крайния клиент причини и след изрично потвърждаване по имейл от страна на Макарон ООД.
6.) Мога ли да добавя още хора към вече закупен сертификат ?
Свържете с нас за повече информация, ние ще проверим с организатора какви са възможностите.
7) Мога ли да резервирам конкретна дата за ползване на сертификата си ?
Датите, на които се провеждат изживяванията, зависят от графика на организатора на услугата, както и от метеорологичните условия. Някои преживявания са с предварително фиксирани дати и часове на провеждане.
За повече информация, прочетете условията на конкретното изживяване или се свържете с нас.
8) Мога ли да канселирам вече закупен сертификат ?
Закупен сертификат може да бъде анулиран от лицето закупило го, в срок от 14 дни след получаване на сертификата. Необходимо е лицето закупило сертификата да ни изпрати имейл с номера на ваучера и да заяви желание за анулиране на поръчката. Възстановяване на суми от страна на Макрон ООД се прави по банков път.
9) Мога ли да резервирам преживяване, което да закупя по-късно ?
Резервации за преживяване се правят само след закупен и платен сертификат. Екипът на www.makaroon.bg може да провери с изпълнителя на услугата, дали резервация може да бъде направена в конкретен ден и час, желан от клиента. След това е необходимо да закупите сертификат и тогава може да направите своята резервация.
10) Искам да изненадам приятел със сертификата, възможно ли е доставката да бъде направена на определен ден и час ?
Можем да организираме доставката в определен ден и час срещу допълнително заплащане. За повече информация се свържете с нас.
11) Мога ли да поръчам сертификат по телефона ?
Да разбира се, свържете с нас и ще организираме всичко по телефона.