Меню
Меню
Количка

Често задавани въпроси

    1) Какви методи на плащане приемате ?

Приемаме плащане по банков път, с дебитна или кредитна карта, през системата на EPay.bg, в офиси на Easy Pay, с наложен платеж при доставка на подаръчен плик или на нясто в офиса ни на адрес: гр. София, ул. Осогово 86.


     2) Как и кога ще получа сертификата за преживяване ?

При поръчка на дадено преживяване, можете да изберете дали да изпратим сертификата по имейл или в подаръчен плик на посочен от Вас адрес / до офис на Еконт.

Можете също така да вземете и ваучера си директно от нашия офис в гр. София на ул. Осогово N:86.

Изпращаме електронния сертификат, веднага след като получим плащането.

Доставката на подаръчния сертификат е на следващия работен ден до адрес или офис на Еконт.


     3) Трябва ли да принтирам сертификата ?

В случай, че изберете да получите сертификата по имейл, той може да бъде принтиран или представен като снимка/показан от телефон на организаторите на услугата в деня нa преживяването.

Ако изберете доставка в подаръчен плик, ще изпратим сертификата на посочен от Вас адрес или офис на Еконт. И в този случай сертификатът трябва да бъде  представен на организаторите на услугата в деня на преживяването.


     4) Колко дълго е валиден сертификатът ?

Валидността на сертификатите е 12 месеца за повечето услуги.

В описанието на всяка услуга, както и на самия ваучер изрично е посочена валидността на даденото преживяване.


     5) Мога ли да удължа валидността на сертификата ?

Всеки издаден от нас сертификат представлява уникален документ с идентификационен номер и условия на преживяването, удостоверяващ, че потребителят се е съгласил с условията на организатора на услугата.

Удължаването на валидността с още 6 месеца е възможно срещу допълнително заплащане, преди изтичане валидността на сертификата. Това не важи единствено за случаи, в които е било невъзможно да се използва сертификата по независещи от крайния клиент причини и след изрично потвърждаване по имейл от страна на Макарон ЕООД.


     6.) Мога ли да добавя още хора към вече закупен сертификат ?

Свържете с нас за повече информация, ние ще проверим с организатора какви са възможностите.


     7) Мога ли да резервирам конкретна дата за ползване на сертификата си ?

Датите, на които се провеждат изживяванията, зависят от графика на организатора на услугата, както и от метеорологичните условия. Някои преживявания са с предварително фиксирани дати и часове на провеждане. 

За повече информация, прочетете условията на конкретното изживяване или се свържете с нас.


     8) Мога ли да канселирам вече закупен сертификат ?

Можете да канселирате вече закупен сертификат в срок от 14 дни след закупуването му. За повече информация, прочетете общите условия или се свържете с нас.


     9) Мога ли да резервирам преживяване, което да закупя по-късно ?

Не можем да гарантираме колко дълго дадено предложение ще бъде валидно. 

Препоръчваме да си закупите сертификат, който може да използвате в следващите 6 месеца. Поръчката може да бъде канселирана и сумата по нея възстановена в срок от 14 дни след закупуване.


     10) Искам да изненадам приятел със сертификата, възможно ли е доставката да бъде направена на определен ден и час ?

Можем да организираме доставката в определен ден и час срещу допълнително заплащане. За повече информация се свържете с нас.


    11) Мога ли да поръчам сертификат по телефона ?

Да разбира се, свържете с нас и ще организираме всичко по телефона.


     12) Мога ли да заменя услугата, която имам с друга?
Можете да замените услугата, която виждате изписана на Вашия сертификат с всяка услуга на платформата makaroon.bg в рамките на валидността му, като ни изпратите мейл на office@makaroon.bg с номера на Вашия ваучер и линк към услугата, с която бихте искали да го замените. В отговор ще получите ваучер за избраната от Вас услуга, или информация за сума и начин на доплащане в случай, че услугата, с която искате да замените е на по-висока стойност.