Често задавани въпроси

    1) Какви методи на плащане приемате ?
Приемаме плащане по банков път,с дебитна или кредитна карта, през системата на EPay.bg, в офиси на Easy Pay.

    2) Как и кога ще получа сертификата за преживяване ?
При поръчка на дадено преживяване, можете да изберете дали да изпратим сертификата по имейл или в подаръчен плик на посочен от Вас адрес. 
Изпращаме електронния сертификат, веднага след като получим плащането.
Доставката на подаръчния сертификат е на следващия работен ден до адрес или офис на Еконт.

    3) Трябва ли да принтирам сертификата ?
В случай, че изберете да получите сертификата по имейл, той трябва да бъде принтиран и представен на организаторите на услугата в деня нa преживяването.
Ако избереш изберете доставка в подаръчна кутия опаковка, ще изпратим сертификата на посочен от теб адрес или офис на Еконт. И в този случай сертификатът трябва да бъде  представен на организаторите на услугата в деня на преживяването. 

    4) Колко дълго е валиден сертификатът ?
Валидността на сертификатите е 6 месеца за почти всички услуги.
Валидността е изписана в поле "Информация" за всяка услуга, както и на самия сертификат. 

    5) Мога ли да удължа валидността на сертификата ?
Всеки издаден от нас сертификат представлява уникален документ с идентификационен номер и условия на преживяването, удостоверяващ, че потребителят се е съгласил с условията на организатора на услугата.
Удължаването на валидността с още 6 месеца е възможно срещу допълнително заплащане от 50лв. Това не важи единствено за случаи, в които е било невъзможно да се използва сертификата по независещи от крайния клиент причини и след изрично потвърждаване по имейл от страна на Макарон ЕООД.

    6.) Мога ли да добавя още хора към вече закупен сертификат ?
Свържете с нас за повече информация, ние ще проверим с организатора какви за възможностите.

    7) Мога ли да резервирам конкретна дата за ползване на сертификата си ?
Датите, на които се провеждат изживяванията, зависят от графика на организатора на услугата, както и от метеорологичните условия. Някои преживявания са с предварително фиксирани дати и часове на провеждане. За повече информация, прочети условията на конкретното изживяване или се свържи с нас. 

    8) Мога ли да канселирам вече закупен сертификат ?
Можете да канселирате вече закупен сертификат в срок от 14 дни след закупуването му. За повече информация, прочетете общите условия или се свържете с нас.

    9) Мога ли да резервирам преживяване, което да закупя след по-късно ?
Не можем да гарантираме колко дълго дадено предложение ще бъде валидно. Препоръчваме да си закупите сертификат, който може да използвате в следващите 6 месеца. Сертификатът може да бъде канселиран и сумата по него възстановена в срок от 14 дни на закупуване.

    10) Искам да изненадам приятел със сертификата, възможно ли е доставката да бъде направена на определен ден и час ?
Можем да организираме доставката в определен ден и час срещу допълнително заплащане. За повече информация се свържете с нас.

    11) Искам да подаря преживяване, което не намирам на сайта на makaroon.bg. Можете ли да го организирате ?
Да, свържете се с нас и ще обсъдим възможностите.

    12) Мога ли да поръчам сертификат по телефона ?
Да разбира се, свържете с нас и ще организираме всичко по телефона.